Sådan kommer du i gang

Vi optager nye medlemmer hele året!
De fleste starter nu her i foråret, hvor vejret begynder at kalde os ud af vores vinterhi!

Når du starter i forårssæsonen, starter du med instruktion/roskole forløb på vandet.
Et roskole forløb består af 7-8 fastlagte gange på vandet og et kort sikkerhedskursus, som tages online, når det passer dig.

- Starter du allerede inden opstart af roskolerne, vil du lære at ro i romaskine indendørs.
Her er fokus på roteknik, få pulsen op og have det sjovt, i et godt og trygt træningsmiljø.
- Når du så kommer til opstart af roskolerne, vil du have nogle klare og gode fordele, ved at have fået instruktion i romaskinen, og så står du selvfølgelig forrest i køen, for at blive instrueret i robåde på vandet!

Du er velkommen til at skrive til Kontakt@aarhusroklub.dk, hvis du har konkrete spørgsmål ifm. evt opstart som roer/nyt medlem i Aarhus Roklub.
Alternativet er, at du melder dig ind i Aarhus Roklub her og nu, og du vil blive kontaktet af klubben mhp. opstart og instruktion i romaskine.  Bliv medlem nu

Nåede du ikke at tilmelde dig en af vores april-roskoler, så er der fortsat mulighed for at starte som ny i Aarhus Roklub, se venligst nedenstående opslag!

Børn/unge (Uro/U25) der ønsker opstart i Aarhus Roklub:

Kontakt Niels Iversen - ungdomsleder@aarhusroklub.dk  - benyt  Kontakt@aarhusroklub.dk
eller ring 2982 8120.

Yderligere informationer / tilmelding: Kontakt@aarhusroklub.dk

________________________________________________________________

Som noget nyt i Aarhus Roklub har vi fra starten af februar 2024 tilbudt aktiviteten eRoning, dels som hold- og dels som individuel aktivitet,  hvor også nye medlemmer er meget velkommen til at deltage!

- eRoning er til dig der gerne vil træne styrke og kondition i fællesskab med andre.
- Alle kan være med uanset alder og kondition.
- Træning foregår indendørs i romaskiner!

Vi har en videoinstruktør, der guider os igennem sjov motiverende træning. Vi går ikke op i hvor meget du trykker, men hvordan du trykker, og vi hjælper løbende med korrekt roteknik, så du undgår skader.

Der er altid en klubtræner/instruktør fysisk til stede ved kluborganiseret eRoning i Aarhus Roklub!

Der vil blive tilbud hold eRoning minimum 1 x ugentlig i sommersæsonen!

30.4.2024ni